يورتشيتش مدرب بيراميدز في المؤتمر الصحفي قبل ماتش بيراميدز و الزمالك قال أغرب تصريح ع الأهلي !
الأهلي مكنش يستحق الدوري في الموسم الماضي و بيراميدز هو بطل الدوري حتى لو المحكمة الرياضية قالت الأهلي بطل الدوري احنا بنتعامل أننا ابطال الدوري
و الموسم ده بالتحديد فريقي بيراميدز جاهز يعوض اللقب اللي اتاخد منه الموسم الماضي و جاهز يفوز على الزمالك و الأهم أننا جاهزين نكرر الفوز على الأهلي الموسم ده زي ما كسبناه 3-0 في الدور الأول جاهزين نكرر ده تاني و بيراميدز هو افضل فريق في مصر حالياً !
كاتب
مقالات ذات صلة

الأهلي يقرر رحيل 7 لاعبين بالبيع وليس الفسخ.. وتحركات تطال فريق 2005 في إعادة هيكلة شاملة

إمام عاشور يشعل الميركاتو.. أندية الدوري الإنجليزي تتحرك لضمه

بعد تلقيه 3 عروض.. الأهلي يكشف موقفه النهائي من رحيل الجنتلمان

“من مالوش 30 لازمة”.. هدى بهاء تردّ بحدة على منتقدي زيزو بعد إضاعة الفرصة أمام نيوزيلندا